ÎNTREBĂRI FRECVENTE
1. CÂT DUREAZĂ REPARAŢIA?
Ne străduim ca să terminăm reparaţiile în 24 de ore.
În cazul unor laptop-uri şi calculatoarelor, acest timp poate fi mai mult, dacă este nevoie de schimbarea unor piese, iar noi nu am avea pe stoc piesele respective.
Dacă aceasta ar fi situaţia, vă vom ţine la curent cu stadiul reparaţiei şi referitor la durata estimată al finalizării acesteia.
2. OFERIŢI OPŢIUNEA: NU PLĂTESC DACĂ NU S-A REPARAT?
Da, atât pentru persoanele fizice cât şi pentru persoanele juridice, dacă nu putem descoperi care este problema, nu vom cere bani.
Însă, dacă descoperim problema, dar dumneavoastră decideţi să nu faceţi reparaţiile necesare, vă vom factura contravaloarea diagnosticului.
În cazul în care, în urma diagnosticului decideţi să continuăm cu reparaţiile necesare, se va factura doar contravaloarea reparaţiilor.
3. DATELE MELE SALVATE VOR FI ÎN SIGURANŢĂ?
Da, toate datele care sunt salvate în calculator sau laptop va fi în siguranţă, înainte de a începe orice reparaţie majoră, efectuăm o salvare de siguranţă integrală.
Totodată, vă recomandăm să efectuaţi periodic salvări de siguranţă pentru a preveni pierderi de date.
4.VĂ DEPLASAŢI SĂ EFECTUAŢI REPARAŢII?
Da, suntem dispuşi să facem reparaţiile necesare la echipamentele de birotică la domiciliul sau sediul clientului.
5. OFERIŢI SERVICII ÎN ZIUA SOLICITĂRII?
Da, atât pentru persoanele fizice cât şi pentru persoanele juridice, dacă au nevoie de calculatorul sau laptop-ul în aceeaşi zi.
Acest serviciu este oferit doar pentru clienţii care îşi aduc calculatorul sau laptop-ul la sediul societăţii noastre până la ora 10:30, în acest caz există posibilitatea plăţii unei taxe de urgenţă.
6. CE COMPONENTE AVEŢI NEVOIE PENTRU A EFECTUA REPARAŢIILE?
Pentru a repara un calculator, avem nevoie doar de calculator fără elementele periferice.
Pentru a repara un laptop, avem nevoie de laptop şi de încărcător.
DE CE SĂ ALEGI PE NOI
OFERIM GARANŢIE PENTRU LUCRĂRILE NOASTRE
Dacă ceva nu este în regulă cu ceea ce am făcut, ne bucurăm dacă îl putem corecta! Ne asumăm cu mândrie lucrările făcute de noi.
Treaba noastră nu se termină cu încasarea contravalorii lucrării. Noi dorim să te facem fericit prin munca noastră, ca tu să poţi povesti numai bine despre noi. Dorim să poţi povesteşti celui care stă în spatele tău la rând în magazinul alimentar, consultantului tău financiar, cunoştinţelor tale întâlnite întâmplător pe stradă, prietenilor tăi, că noi suntem corecţi!
TEHNICIENII NOŞTRI SUNT CALIFICAŢI ŞI ANTRENAŢIPROFESIONAL PRIN PRACTICA DEPUSĂ DE-A LUNGULANILOR
Toată echipa noastră este la curent cu cele mai noi tehnologii şi soluţii. Nu vei găsi în apropiere, o echipă mai bună şi mai calificată decât al noastră.
PREŢUL PENTRU TINE ESTE PREŢUL LUCRĂRIITERMINATĂ CU BINE
Dacă rezolvarea problemei tale durează 10 minute, de ce ai plăti o jumătate de oră? Preţul este contravaloarea lucrării şi nu taxare pe oră.
ÎŢI OFERIM ESTIMĂRI GRATUITE
Tu deja ştii că ţi s-a stricat calculatorul, de ce ai plăti pentru specificaţii?
Dacă ne suni să facem verificări, vom face tot posibilul să-ţi câştigăm încrederea. Ne vom deplasa acasă la tine sau la birou şi îţi vom oferi estimări gratuite cu privire la reparaţii pe care-ţi necesită calculatorul. Astfel, ne poţi suna cu încredere, cu probleme mici sau probleme mari, fără ca să te îngrijorezi că vei primi o factură uriaşă.
NU ÎŢI PUTEM REPARA? NU VEI PLĂTI
Dacă începem reparaţia şi după câteva ore realizăm că nu-l vom putea repara, nu te punem la plată. Considerăm că suntem plătiţi pentru a termina lucrarea. Taxarea la oră ar însemna că ar trebui să plăteşti tehnicienii pentru orele nefructuoase petrecute cu încercările de a îţi rezolva problema.
Însă cu serviciul „Acasă la tine” este simplu: nu se repară = nu se plăteşte. Chiar dacă se pare că am reuşit să rezolvăm problema, dar se dovedeşte că aceasta persistă, nu putem cere bani. Pot exista situaţii de nerambursare când lucrarea este depanarea, ori dacă pentru finalizarea acesteia este nevoie de înlocuire de accesorii sau a unor componente.
MERGEM LA TINE
Dacă nu vrei să te ocupi cu scoaterea cablurilor şi căratul calculatorului la magazin, îţi putem lua această povară. Dacă ai domiciliul sau sediul în aria noastră de serviciu „Acasă la tine” ne prezentăm în faţa uşii tale gata pentru a-ţi repara calculatorul!
SFATURI ŞI IDEI
13 SFATURI ESENŢIALE PENTRU MENTENANŢA CALCULATOARELOR
Fractal Computers îţi recomandă să efectuezi următoarele etape în a îţi menţine calculatorul la fel de sănătos ca şi cum a fost când l-ai cumpărat.
METODE DE ÎNGRIJIRE A UNUI ACUMULATOR PENTRU LAPTOP NOU
Pentru a asigura o funcţionare optimă, eficienţă maximă şi o durată de viaţă lungă, te rugăm ső faci următoarele etape, pentru formatarea acumulatorului:
CUM SĂ-ŢI PROTEJEZI ADRESA E-MAIL?
Recent mulţi dintre prietenii mei mi-au povestit că li s-a spart contul e-mail. Dese ori singurul scop al spargerii este de a trimite spam-uri de pe acea adresă. Încercăm să-ţi dăm câteva sfaturi pentru a evita acest lucru:
GARANTĂM MUNCA NOASTRĂ
Oferim garanţie pentru munca noastră. Nu numai că îţi rezolvăm problema, dar poţi conta pe noi şi dacă întâmpini probleme după ce am plecat.
Oferim o garanţie de minim 30 de zile pentru toate serviciile noastre. Dacă nu eşti de deplin satisfăcut, vom încerca tot posibilul să-ţi rezolvăm problema cât de rapid se poate.
Avem o serie de posibilităţi în a te ajuta continuu dacă întâmpini probleme. Putem să-ţi oferim asistenţă chiar direct din magazin prin programe de sprijin de la distanţă, ori prin intermediul paginii de internet, dacă este necesar.
Dacă ai nevoie de sprijin tehnic poţi suna la numărul de telefon 0770 711 503 şi noi vom încerca cât de repede posibil să-ţi venim în ajutor.